I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Thursday, March 10, 2011

ohh NT RUBBER SEALS sdn bhd ...

NT RUBBER SEALS SDN BHD . 


Aku saja nak kongsi story . HAHA . Tentang tempat kerja aku yang kedua . Iaitu di NT RUBBER SEALS sdn bhd . Agak dekat dengan rumah aku . Aku masih S E T I A dengan kakak aku . HAHA . ( samasama kan )


Baik lar , anda boley stat kerja pada 07 . 03 . 2011 . Datang dengan berpakaian seperti yang ditetapkan .
Sampaisampai saja di kilang tersebut . Aduh , macam mana neyh kakmah . Pengawal tue suruh kami masuk dalam tempat pekerja - pekerja lain tengah bekerja . Yang utama nya , kena jumpa Encik Jaafar . :)


Masuk jerw pejabat Encik Jaafar . Dialog bermula . :)


EJ : Ya kamu , lapor diri hari ini yaa .
KAMI : Ya .
EJ : Ada bawa salinan yang saya pesan .
KAMI : Ya , ada .


....itu jerw yang kami jawab , YA . ADA . HAHA . Takut punya pasal ....


EJ : Oke , japg ada perhimpunan , kamu kena perkenalkan diri kepada semua .
KAMI : HAA ? ( tercengang sebentar bersama K I T K A T ) HAHA . :)
EJ : Ya . Kena perkenalkan diri .
KAMI : Baiklah .


....selepas perhimpunan , dah perkenal diri semua , ikut Encik Zul....


Pusing - pusing kilang , taw selok belok tentang kilang . Kami ditempatkan di M O L D I N G precess . :)


Kami stat 07 . 03 . 2011 sehingga . . . . sekarang . :)


F A K T A adalah :


- Kami berhenti dari PERMINTEX kerana x boley duduk , rupa - rupanya D U G A A N dari ALLAH . Di    sini pown kami x boley duduk . Tapi boley nak rehat , nak duduk kejap - kejap tue .
- R A M A H . Semua sangat ramah dan baik . KOMUNIKASI yang BAIK . :)
- Pekerjaan , kawal mesin . :)
- SHIFT akan bermula . Aku terpisah GROUP dgn my sis .
- Aku kena SHIFT malam . ( first tyme nak kerja malam neyh ) . HAHA . :)
- I.ALLAH , rezeki yang halal .


- G O G O C H A I Y O K , Y A Y A !
...u can do it... :)
  


                                                                  ..............................









No comments:

Post a Comment