I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Wednesday, March 16, 2011

shift ohh shift . :)

MALAM . Aku kena shift malam sekarang ni . Kan aku ada pernah bercerita yang aku sekarang bukan tanam anggur lagi . Aku sudah MAJU sikit . Dah bekerja . Sudah masuk seminggu macam tue lar aku dah kerja ni . Tupp2 , kena shift malam pula , dah lar tak sama group dengan kakak aku . Arghhh , sungguh malang . HAHA . Apa - apa pown , ini lar pengalaman tyme aku bekerja . Kan2 . :)

Semalam , first tyme aku kerja malam . Memang macam - macam aku fikir . Takut ? Apa akan terjadi ? HAHA , dan plus + plus lagi lar . Memang lar EXCITED kan nak bekerja , setelah cuti sehari . Masa awal tue , aku memang dah paksa diri aku neyh untuk tidur . Mak dan ayah aku suruh tidur , japg ngantok lak . Paksa punya paksa , memang aku tak ngantok . Nak wat mcm mana kan . Aish !

Aku siap jerw , dalam pukul 10 . 50 macam tue lar . Aku gerak g tempat kerja . Bersama mak , ayah dan ATOS . :)

Sampaii sana lewat sikit . Dalam 11 . 01 minit macam tue lar . ( nak kira jugak tue , ADEH . )
Kakak aku ada di sana . YA , memang ada . HAHA .

Tugas aku :

- SETTING barang .
- PRESS barang .
- CUCI black - dot .
- JAGA 4 MESIN . ( aku sorang jerw taw )

Situasi aku :

- memang tak menang tangan lar . HAHA . Macam terima ' menantu ' . Kenduri macam tue lar . Memang tak sempat nak toleh kanan dan kiri . Sangat SIBUK .  Walaupun penat + letih , (sama jerw kan . :) ) .... aku buat jugak sebab itu memang kerja aku . So , ' lets do it , lets do it ' . ( lagu BEP lar pulak ) .

Masa aku :

- masuk kerja pukul 11 malam .
- rehat pukul 1 pagi sampai 1.30 pagi .
- sambung kerja sampai pukul 4 pagi .
- pukul 4 pagi sampai pukul 4.30 pagi , rehat .
- sambung sampai pukul 7 pagi .
- pukul 7 , sembahyang SUBUH . ( lewat kan )
- +- dalam pukul 7.20 , BALIK . :)

FAKTA :

- rehat aku makan MEGI KARI . nyumm2 . :)
- sempat tidur jap , dalam 1o minit . ( berbaloi )

Sebenarnya aku xda nak bercerita apa pown . Sekadar untuk berkongsi . KERJA aku . :)




No comments:

Post a Comment