I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Thursday, March 10, 2011

..TOI..

TOI ?


~ mesti kalian tertanya - tanya kan . 
~ APAKAH itu TOI ?
~ bukan nama penyanyi AF tue . 


TOI tue adalah sejenis permainan . Mesti kalian pown pernah main jugak , cuma panggilan dia jerw yang lain sikit . Tue yang C U A K tue kan . HAHA . :)
Kalau kat tempat aku , TOI tue adalah permainan G A L A H P A N J A N G . Ha ! Kan kalian pernah dengar tue kan . Tue nama saintifik nya . Aku panggil TOI jerw . GAMPANG kan . :)


Cara main dia , sangat senang . 


- boley main dalam 7 atau banyakbanyak orang pown boley . HAHA . :)
- tapi , kebiasaannya main dalam 7 atau 8 orang  lar .
- ada 3 line ( garisan )
- setiap line akan ada dua orang jaga . 
- mudah jerw . nanti law rajinrajin tue , jum kita main ramai - ramai . oke !


Tetiba teringat tyme aku kecik - kecik duluw . Tiap - tiap petang akan ada suara - suara merdu kanak - kanak riang berlari kesana kesini . HAHA . Lawak jugak lar . Mesti akan ada punya . 


Kawan - kawan , jum main T O I , T U J U K A S U T , lompat - lompat ( ZIROFOIN ) , style gila EJA .


- main apa lagi yaa . MACAM - MACAM ada . 
Sebenarnya aku nak cita yang aku teringat tyme zaman kanak - kanak dulu bersama rakan - rakan ejiranan bermain . Tapi kini , masih ada generasi muda yang mejadi ikutan di hadapan rumah aku . HAHA . Budakbudak . :)


Sekarang aku sudak 19 TAHUN . ^__^

No comments:

Post a Comment