I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Friday, May 4, 2012

Hye there :D

Assalamualaikum wbt .

Alhamdulillah , selesai jugak sem nie . Selesai sudah Tahun PERTAMA ( 1 ) aku kat KUIN nie . HEHE . Bulan 7 nie dah masuk Tahun KEDUA :) 


Aku akan belajar kat situ masih berbaki 2 tahun . Walaupun lama rasanya , ada kenalan aku yang cakap , tak lama pun tue . 24 bulan jaa . Baek laa , 24 bulan jaa bersamaan 2 tahun okayy . Aku akan tabah untuk menuntut ilmu , memperkukuhkan kan dalam bidang aku nie . Bak kata pepatah , sikit - sikit , lama - lama jadi bukit kan . So , tuntut laa ilmu . Walaupun sekarang tak bahagia macam dahulu kala , aku akan cuba untuk SENYUM :D setiap hari , walaupun saat duka ;( 


Yaa , lupa kan itu semua . Apa yang menarik - nya . HAHAHAHA , aku sedang ber - cuti di rumah sekarang nie . Best kan dengar , tapi menyedihkan . Aku menambah berat badan jaa kat rumah sekarang nie . Mana tak nyaa , cuti 2 bulan yaaa . 2 BULAN okayyy . Sangat lama kan . Di rumah saja kaa aku dalam masa tue ? Haha . Aku pun tak pasti . Aduiiii .

Selesai jaa FINAL EXAM pada 28 / 04 / 2012 , terus kemas barang . Kosong terus laa bilik 285 ( A ) kat StarGate tue . Sebab - nnya bilik kena rombak , so kena lah kosong kan bilik . Memang berangkut jugak laaa . Sedih nak tinggal kawan - kawan . Ada yang terpisah , ada yang stay kot . Aku pun tak bapa nak sure laa sangat kan .

Banyak yang aku nak cerita kan . Apa yang pasti sekarang nie , aku nak selesaikan pas kebenaran yang dapat aku menggerakkan kenderaan . HAHA . :D

Sebenarnya aku mula exam 10 / 04 / 2012 sampai 28 / 04 / 2012 . Lama kan . Petang last exam tue , aku pun berkemas - kemas laa . Kira nya ber - semangat nak balek laa kan . Tup - tup , malam tue aku tido bilik akak ter -sayang , mana tak nya . Aku sorang - sorang jaa kat bilik . Takut doh . HAHA . Bilik belakang kuttt . Pada hal ada niat laen yang balek lewat tue , ingat kan dapat laa jumpa ' kawan - kawan ' kan . Ngee ~
Takda rezeki kan , tak dapat laa jumpa . Hehe . Sehari suntuk stay ngan akak . Tengok muvie , best laa . Ptg tue aku balek laa bilik aku . Siap - siap , g makan kat Bayu . Nyummmm ;)

Petang ISNIN tue , baru aku ter - niat nak balek umah . * ter - niat tue . Ada pulak . Petang tue , mak ngan abang ter - cinta aku datang ambek aku . banyak jugak laa barang aku . Hari Khamis tue balek sekali lagi ke StarGate , ada lagi barang - nya .

Dan sekaran , aku hanya berada di rumah . Yaa , tadi petang aku bawak abang aku jalan - jalan . Abang aku nak sangat aku dapat lesen . Naek moto jaaa *
Itu jaa mampu , takpa - takpa slow2 laa kan . Aku takut - takut sebenar nya , abang aku laa bagi semangat yang ber - semangat , hehe . Aku boley menunggang motorsikal tue . Setlekan dia yahhhh :)


Okayy laa , sudah mau berhenti type nie , ini gamboo yng dapat disajikan . Silakan . . . 






dari bilik kami !




ini lah tangga - tangga kejayaan untuk sampai ke puncak - nya :)


dari 'toilet' snap , bersih kan ;)


yaa , katil kami ' hak kerajaan ' :)


sangat bersih . i like :)


ada per ' bezaan ' dgn gambar di atas kaa . hehe :)


pink tilam - nya ;)


sawah padi <3 :)




* rindu STARGATE :)








lots of love :)
yaya yatt | muahhh



No comments:

Post a Comment