I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Thursday, February 9, 2012

STEP ;D

HAHA , poyo jaa title tue kan . Biar kan pada saya . Saya punya belog , saya punya suka laa kan .
Actually , saya nak ceritakan pada post saya nie tentang ke - melawatan saya ke sekolah lama saya .

~ Sekolah Menengah Teknik Pendang ( STEP )
~ Saya bernaung selama 2 tahun dekat sekolah nie . Sangat terindah kenangan nya walaupun sekejap . Banyak kenagan sangat dekat sekolah nie . Macam - macam , ak tau kaaa ? Nanti naa . Sabaqqq sat . Akan ku coret kan di bawah nanti . HAHA .

Tadi , pada jam 12 tengahari saya bertolak dari rumah ke STEP . Dengan hati yang gembira bertambah happy , dengan izin Allah . Saya telah selamat tiba di Sekolah Menengah Teknik Pendang pada jam 1 lebih - lebih mcm tue laa . Bersama abang kesayangan saya dan kereta kesayangan ayah KAA .

Subhanallah , sungguh indah ciptaan Ilahi . Sepanjang jalan , dipenuhi pokok - pokok yang sangat tenang apabila meng - amati nyaa . Sangat indah ;D

Kita cepat kan cerita laa kan . Sesampai saja di STEP tue . Keadaan nya sangat laen . Ber - beza , sungguh -ber - beza . Perbezaan dahulu dan sekarang . Dahulu indah - nya Sekolah Menengah Teknik Pendang , sekarang megah - nya berdiri sebuah Kolej Matrikulasi Teknikal Pendang .

Kerana abang kesayangan aku itu terlalu letih , tak sempat aku nak ambek gambar - gambar indah kat sekolah ter - cinta aku tue . HAHA .

Hanya ini yang dapat di - coret kan bersama . HAHA . :D



HAHA ;D

simpang jalan ;D

indah dari jauh ;D

hehe , area mana nie ;D


* Ini laa sedikit sebanyak nak saya kongsi kan bersama ;D
~ STEP dalam kenangan 2001 - 2009
~ Yang special nya , tyme saya adalah last BATCH . Sangat ber - untung . Merupakan anak bongsu sekolah tue laa . Biasa laa , anak bongsu kan manja sikit . Banyak jugak laa manja nya kan . ;) Macam - macam kemudahan yang kami dapat , tapi membanggakan jugak laa kan .
~ Nyway , STEP TOP 5 ;D ( kata - kata keramat Tuan Haji Fuad yg banyak memberi semangat kepada kami semua , sayang cikgu )
~ SAYANG semua CIKGU STEP *
~ Muahhhh , sayang STEP ;D

* Dahulu nya Sekolah Menengah Teknik Pendang , kini Kolej Matrikulasi Teknikal Pendang . tiada lagi ;|

No comments:

Post a Comment