I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Friday, December 16, 2011

Mula STUDY balekkk !!!

YEAHHHH ! Setelah selesai finalexam untuk sem 1 , semua pelajar KUIN terutama nya aku laa , pulang bercuti di rumah . Walaupown tempoh percutian hanya sekejap . Aku gunakan dengan sebaiknya . Sepanjang percutian aku nie . * angan.angan

Segala perancangan aku adalah seperti berikut , * siap list kan lagi tue

- buat IC baru , yg lama zaman budakbudak*
- buat lesen ( lesen motor dulu , nanti smbg keta lak )
- hafal surah
- tolong mak-ayah di rumah
- bercuticuti
- sebenarnya macammacam lagi ang aku nak buat . HAHA

Hanya ini sahaja  laa yg dpt aku settlekan sepanjang cuti aku nie .
* selesaikan kaa wahai yatt :|

Tuptup , sem 2 telah bermula . Yeahhh , bertemu kembali sahabatsahabat lama . Rynduuuuu !
Rasa gementar pown ada jugak , apa lagi . RESULT !!!!!!
Haha , memang nervous teruk laaa , aku pown tak pasti apa yg aku dpt . Dapat jaa result aku tuee , nahhhh , hambek kau yatt . Maenmaen lagi kan . Alhamdulillah , LULUS semua nyaaaa :D


Dapat jugak aku sambung sem 2 . Alhamdulillah , tak kena repeat . Takut jugak repeatrepeat nie . Takuttttt :|

Apa2 pown , aku ber - syukur ya ALLAH . Aminnnn .

Okayy laa , sampai di sini dulu cerita aku yaa . Sampai ber - temu lagi . Kbyebye *





No comments:

Post a Comment