I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Thursday, January 6, 2011

KPM Beranang

KPM Beranang ? erm . first time aku dengar nama koLej neyh time aku g temuduga terbuka di Pulau Pinang . Sebab aku g ke sana , aku dah terLepas temuduga terbuka kat aLor setar . bersusah payah maK dan ayah (MIMO n YEYAH) aku , bergegas jugak ke sana . Aku teLah mendaftar diri di KPMB dLm cos IT . Insya - aLLah . bLey wak cos neyh .

seteLah semua seLesai , agak lama berada dLm keta tuh . memang kematu lar bontot2 kami . +- 9 jam gaK .
tapi kmi tabah . yg turut serta hantar aku ke KPPMB , Selangor D.E .
caLon2 nya iaLah :maK , ayah , k.ct , n k.mah . aku mesti lar kena ikut . law x cpew yg nak tinggaL kat cney an . hu3 . dah semua selesai , daftar , masuk kamsis , COMPLETE !

iSk3 . kedengaran tangisan aku tuh . :( sedih . naK tinggal semua . jauh tuh . KEDAH n SELANGOR . perbezaan 2 buah negeri , nama , tempat dan sebagainya . . . . DAN yg pasti aku berada di BERANANG ~
1 nama yg UNIK . aku suKa . ??

KAWAN2 !!!
erm . org first yg aku knaL iaLah FATT . first dya suruh pgL FATIN . oke . FATIN yAa . :)  nampak cam kerek jerw , sombong lar tuh . xpa2 . nty2 kow x kerek dah ngn aku auw . ahaxkS ~

le[[as tuh , aku knaL lak ngn kwn sebelah loker aku , tya2 nma , story2 lar skewt . tpi time first tuh , aku tgowk dya NANGIS . sama lar nasib kitaowg . nmpk cam BAIK jerw . bLey BULI neyh . lalala ~

dah lama skewt , aku knaL lak ngn siti zuhaida . nmpk cam baik GAK . oke2 . tpi dya nak kita pgL DEKDA . diam2 ubi berisi tuh . hu3 .

No comments:

Post a Comment