I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Thursday, January 6, 2011

balik KEDAH

Ha3 . aku memang x sangka yg aku boleh smpaii KEDAH pd 10 /11/2010 . dgn bantuan kwn2 yg lain . alhamdulillah . smpaii jugak aku di tempat kelahiran aku . (ayt skema tuh) . sebenarnya masa first2 tuh , aku ajak iLa , balik sama ngn aku . balik ngan kereta api pown x ksah . aslkan smpai kedah . hu3 . cnew tah . tgowk2 ila x jadi blik . xpa2 . aku memang dah pasah dah . blik sowg2 pown okey lar . x ksah . aq decide yg lepas paper ITE lam kowl 3.3o , aku terus gerak . mLm tuh mg beh lar aku kna marah nan MAK (fatt) aku , jgn blik sowg2 . kna bLasah lak nan KAKAK (zaty)  aku . BIE2 (dekda) aku . adus . smpaikan mx bntuan c muaz tuh . thanx yAa . (x jadi pown) . selain tuh . aku kna ceramah dari IBU PERI (k.ika nan k.leen) . dah suma pakat2 belasah aku . aku pown x jadi lar balik mlm tuh . xpa3 , blik pgi rabu smpai gak kedah , ptg tuh . aku rlek2 jerw lar . hu3 . TIBA2 , time aku lepas mandi , BILA mai bilik 1o2 dan menyatakan hasrat nak balik nan aku . HORREYYY . aku pown dgn serta merta . YEA . kmi blik nan mpa . oke . kita gerak pas asar . pas kmas2 suma , salam2 suma , memang da asa sedih . sabar jerw lar . :( hu3 .  pas asar kitaowg gerak . nan bila , ila , kebab n syed . bersama keta kancil yg ber"sound" tuh . comeii2 . dgn lafaz BISMILLAHHIROHMANIROHHIM . kitaowg pown mula lar destinasi kitaowg yg first . 1- petronas , boh minyak , tukar pakaian (ahaxkS) . destinasi second , 2- SEREMBAN . terminal . 

memang power syed wak keta . melompat2 kitaowg kt belakang neyh . (lalala ~)
bez lar . lam ptg skewt kitaowg smpaii . aku beli tiket bas yg berharga (rm 48.oo) , bas brand , (EAGLE) , waktu bertolak (1o.30 mlm) . uitt , rasanya awl lagi neyh . jum jln2 dluw . pusing2 ctu gak . (MAA) . kitaowg stop , smyg maghrib , isyak . (aku terus wat jamak jerw) . pusing2 lagi . g tempat pokok lampu2 . wrna biru . kira oke lar tuh . snap pic kt ctu jp . pusing area seremban 2 . g parkson jp kowt . mam macflurry . nyummmy2 . sedap . :) 

dah pusing2 tuh . hampa suma !!!!!
kowl 9.45 dah kowt . jum2 gerak . padahal dekat jerw . hu3 . memang tepat . bas kitaowg dah setia menunggu disitu . uwAaa :( . masing2 mula terasa kesedihan . lawpown aku asa happy nak blik , tpi aku taw mber aku tuh sedih . sabar yAa . nty kita jmpa gak . 
dah da lam bas tuh . mg sejuk gila . x tahan sgt kowt . sejuk2 pown layan tidow gak . ha3 . 
bez2 . stop kat perhentian bukit gantang (perak) . smpai jerw dataran gurun dimana tempat bila turun , tetiba pakcik tuh pgl .JITRA !!! JITRA2 !!! sapa turun JITRA , aku pown nan slumbernya agkt tgn . saya pkcik . meh2 . ikut pkcik . aduii . nak p mna lak . aku dah ar ngn x stabil . YA , kamu turun JITRA kan , naik bas tuh . bas tuh g JITRA . oke pkcik . aku pown say tQ pakcik . dLm bas tuh , ada aku , sowg dak boy neyh n sowg pakcik g . tmbh pkcik bas tuh . 4 owg semuanya . aku pown lek2 jerw nan sowg dak boy tuh . sbb time tuh pkcik yg g sowg tuh da twun . tiba MIMO aku kowling2 . mimo tya nek bas per , aku pown ckp lar AB xpress kowt . ha3 . na aku taw an . dak bor tuh da gelak2 dah . hampeh , hampeh dan hampeh towl . xpa2 . smpaii jerw th merah . pakcik bas tuh stop . aku pown say TQ pakcik . ber nombor pLat (DBL 1000) , asa2 aku lar . rupa2nya bas DURIAN BURUNG lar . ha3 . janji aku smpai KEDAH . 
hoyee2 , pukul 6.56 pgi , aku smpaii KEDAH . 
aku senang sgt . e2 lar kisah aku balik kedah . lalala ~

No comments:

Post a Comment