I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Friday, July 15, 2011

Saya .

Waa , ryndunyaa . Suda lama tak buka BLOG nie . Dah bersawang daa . Hehe . Besa lar . Sibuk sikit kan . Masing - masing dah bergelar mahasiswa . Saya pown , apa kurangnya . Saya jugak MAHASISWA . :)

Seronok dan sangat lain dunia sekolah dan universiti . Berbeza sangat . Tapi itu lar yang kita kena hadapi kan . I.allah .
~ Saya pelajar Kolej Universiti INSANIAH ( KUIN )
~ Diploma Perbankan Islam ( Islamic Bankin )

Alhamdulillah . Banyak sangat perkara yang dapat saya pelajari dkt sini . saya dapat mempelajari cara kehidupan ISLAM . Dapat membantu dalam pelbagai bahasa . ( terutamanya Bahasa Inggeris dan Bahasa Arab ) . Kehidupan di siini umpama kita berada di luar negara . Pelbagai jenis kaum , bangsa dan juga pelajar dari LUAR NEGARA . Indahnyaa ~

Selepas mengikuti kelas intensif Bahasa Inggeris selama 3 minggu , ALHAMDULILLAH . Peperiksaan untuk melayakkan saya untuk menyambung kulliyyah atau tidak telah dijalankan . Amin . Bersyukur kehadrat Ilahi . Saya lepas . :)


hehe . :)

Bersyukur sgt . Selepas itu , saya mendpt cuti selama seminggu . Mcm2 yang dengar . Kata kulliyyah saya kena pindah kat STARGATE . Akhirnya , memang betul . Pindah ke sana . :)
Here I come STARGATE . Sedih lar bertukar ke tempat baru . Saya lebih suka FARABI .


sedihnya ;(

~ Saya harus bersabar . Dan saya akan mula belajar di situ tidak lama lagi . Doakan saya yaa . T E R I M A K A S I H . :)



TK !



truly love   <3
..yatt..

No comments:

Post a Comment