I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Monday, April 25, 2011

..sangat SERONOK..

~ Dua puluh empat haribulan empat tahun dua ribu sebelas bersamaan hari AHAD , dah cuti kan . HANGOUT lar . HAHA .

~ Aku , Kinah , Ashraf , Hafiz ngan Husin . Kami keluar jalan - jalan jap sementara dah ada yang sedang bercuti . Apa salahnya kuar kejap an . :)

Perjanjian . 
~ Ashraf yang janji nak ajak kuar . Nak jumpa jap . Setidaknya nak jumpa hari Sabtu ( 23 / 04 / 2011 ) . Macam mana tah , tak jadi . Ada hal apa tah . Hafiz ada masalah kesihatan , Kinah g tgok adik . Aku ada hal ngan kakak aku . Stay umah jerw . Esok tue , hari ahad . Ashraf call yg jadi kuar haritu . Mula tue aku ngat cuma aku , husin , ashraf jerw . Aku try call kinah . Takkan aku sorang2 lakan nak juin . MALU lar . HAHA . Aku call kinah , memang sangat bernasib baik . Kinah ada kat umah . Cuti jap before cuti pjg . Last paper hari RABU ( 27 / 04 / 2011 ) . Pastu cuti terus . Waa , sgt besh kan . :)

Sesampai jerw kat ANEKA . Tempat terbaik utk berjumpa . Hehe . Mcm biasa lar . Diowang mesty kat atas tue , KARAOKE lar . adeh ~

Tengok - tengok si Hafiz sakit perut tue ada jugak . Ingatkan tak juin skaly dah . HAHA . Sembang - sembang kat foodcourt . Borak2 jap . Aku teman kakak aku mam . Dah settle semua . Diowang gerak g C-Mart lak . Nak menyumbang jap . Satu jam jugak lar menyumbang dekat situ . HAHA . 

Dah selesai semua , nakgerak balek . Sometink yg aku tak sangka berlaku . Jeng , jeng , jeng . Cuma AKU dan DIA saja yg taw . HAHA . 

Tetiba nga bez2 layan lagu tue , SOBIROH call lak . Ajak g tasik . Layan - layan perasaan jap kt sana . HAA . Nek keta ngn budak tue . TAHNIAH jugak yaa . Selamat jadi MILIK orang . makcik tue yg pandu keta Avanza ayah dia . Memang aku salute lar . ( terbaikk ! )

G tasik ngan Sobiroh dan Sakinah . Mam DRUMSTICK . Ya , sgt sedap . Alhamdulillah . 

~ DRUMSTICK vanilla ag . waauu . 




                                  
p/s : sory yaa ASHRAF , pic mpa kami da try upload . tak boley . line sgt slow . pic semua ni , kmi mek lam fon . sory sgt . pic mpa ngan HUSIN . takpa2 , nanti kita snap len yaa . THANX yaa . sangat besh kuar semalam , walaupown hanya sekejap . :)


No comments:

Post a Comment