I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Monday, March 28, 2011

HAPPY BIRTHDAY sygs !!!


hoyeehoyee . :)

Happy BIRTHDAY sygs . Itu yang mampu aku wish kan untuk kaw . Walaupun jauh , aku masih ingat kaw . akan ingat kaw , sentiasa ingat kaw . Aku tak pernah lupa kaw . ~ sangat terharu ayat tue . HAHA .

27 MAC ~ my belove fren BIRTHDAY .

Aku harap kaw . . . . . :)

~ dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki yg melimpah ruah . :)
~ sentiasa hepy , walau dalam apa jua keadaan .
~ senyum selalu , sebab aku suka tengok kaw senyum . ( sangat CHUMELL ) :)
~ bahagia bersama orang TERSAYANG .
~ hormat + sayangi mak ayah kaw . serta family kaw .
~ berjaya kelak .
~ capai CITA - CITA kaw .
~ TAK PERNAH LUPAKAN AKU . :)

Aku SAYANG kaw .

Again , i want to wish . . . . .



hadiah utk kaw . :)

No comments:

Post a Comment