I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Sunday, December 5, 2010

..REDO..

Adus . Banyak prob towl lar . Kena balik kolej lak . Aku pown ngah buntu skunk neyh . Apa patut aku wat ?
Balik malam neyh atau selasa malam . Diowng gtaw yang cik maii xkan tima sapa cos hnd wat rabu . Adeh ~
Memang permasalahan berlaku di sini ( tension jugak! ) . Sabar jerw lar . Gpown untuk kebaikan aku jugak . Kang x redo , abeh kuat kena repeat . ha3 . REPEAT !! Xkan kowt . Letih tuh . Nak fikir ag . ( CSC tue ) .
Macam mana pown yang berlaku , aku kena balik jugak . Memang itu caranya , jalannya , yang terbaik untuk aku tempuhi . Tunggu jerw lar . Aku akan bertolak nanty malam . Xtawu ada tiket kerw x . Harap2 ada lar . Ya ALLAH . Bantulah hambamu yang lemah ini .

I.allah , pagi isnin aku sampai KALAULAH aku bertolak mlm neyh . Doakan aku yaa .
..dan buat yang terbaik untuk yang bakal2 redo..
i.allah . ALLAH sentiasa berada dekat dengan kita . oke ! <3

No comments:

Post a Comment