I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sahabat SAYA !

ButterFly - MellyGoeslow Ft. Andhika

Saturday, December 4, 2010

~ aku mencuba ~

Hoyee2 ! Aku hanya suka - suki jerw buat blog neyh . Tgowk ramai sgt yang buat , pentryan dalam diri aku neyh kuat meronta2 untuk cuba buat blog neyh . hu3 . Setakat yang mampu jerw aku buat , bukannya terror sangat pown . Slow2 jerw aku buat . Senget2 jerw aku tgowk blog kepunyaan aku neyh . ha3 . Bez tgowk blog KIDD , AL , YANA , FATT , dan yang sama waktu dengannya . ahaxkS ~
Walaupown hujan badai sanggup aku tempuhi , ( cewwaaah ) aku buat jugak blog neyh . Thanx kepada sapa2 yg terasa dah tolong aku tuh . ( trimas yaa ) :)

Aku try jugak wat slow2 , dan YEAH ! Inilah hasilnya . Yang x seberapa neyh . Dun worry blog , aku akan wat kaw ag comeyy gtu . oryte . hu3 .

~ kepada sesiapa tue , tolong lah bagi tunjuk ajar kepada aku yaa ,, aku harap sangat .

No comments:

Post a Comment